Jag saknar Dreamhack

 Vet ni vad jag saknar? Jo Dreamhack. Det var så himla kul. Det kan ha varit en av dom bästa Event jag varit på. Liksom dom har allt där konserter med artister, turneringar, mässor osv. Det är skit kul.
Saknar det så mycket. När man är där har man dom 4 bästa dagarna i sitt liv. Kommer ihåg första dagen jag var där så var ALLA Sovsalar fulla så jag sov på 1 stol. Nästa gång jag är på dreamhack vet jag iallfal att jag ska gå till sovsalarna lite tidigare. Jag vet vad jag gjorde för misstag förra gången.
På kvällarna var det alltid Artister som uppträdde och hela D salen stod där och hoppade det var skit kul.
Bäst var när Adrenalize, Fritjof & Pikanen och Looptroop rockers.
När jag kollar igenom bildrena från Dreamhack så blir jag ledsen, saknar allt så mycket, saknar till och med superman. Jag har faktiskt knappt spelat sedan Dreamhack eftersom internet här hemma suger bajs och det är mycket roligare att spela på Dreamhack. ARRRRRRRRG.
Det här är det sista eventet jag vill gå på för i år för det är i November-December.
Asså jag vill verkligen gå, haha asså i skolan så är det små sjuor som kommer fram till mig och frågar om Dreamhack är rolig och frågar om tips och massa hahah. Känns konstigt att sjuorna redan köpt sina platser och jag får kanske inte ens gå. Sen vill man inte besöka Dreamhack utan plats för man får så himla ont i fötterna och det är inte kul alls. Det är skönt att bara sätta sig nånstans och chilla. Man blir typ tusen gånger tröttare om man inte har plats. VILL VERKLIGEN GÅ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0