Tisdax

 
 
Idag har jag varit sjuk från skolan, på morgonen hade jag feber och ont i huvudet så jag knappt kunde röra mig. Men febern släppte så jag bestämde mig för att gå på Tisdax med Natalia för jag behövde frisk luft och det fick jag verkligen. För jag och Natalia gick en lång runda ute och pratade om allt möjligt. På tisdax målade vi några gips figurer som vi gjorde förra veckan och jag HATAR gips för det är helt konstigt. Sen gjorde vi varma mackor/mini pizzor och det var jätte gott. Efter Tisdax gick vi hem till Natalia och spelade kort och skrattade så mycket att kina kunde höra oss. Men nu ska jag sova för febern och huvudvärken är tillbaka :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0