Stockholm - Janoskians 1/6-13 Del 1

I helgen var jag då i Stockholm vilket var grymt kul. Åkte upp för att gå på konserten med Julia och Alicia. Det kan ha blivit det bästa som hänt i mitt liv. Fick göra så grymt mycket och träffa så underbart folk. Omajgad vill tilbakka.
Det här var då vi satt i bilen och taggade Stockholm!
Vi stod och köade i 6 och en halv timme. Det ösregnade hela tiden så jag och julia sprang runt hela Stockholm för att köpa ett paraply. och dom har ont om paraplyn i Stockholm märkte jag. När vi köade lärde vi känna en tjej som hette Johanna och hon skulle gå på konserten ensam så vi bjud med henne.dom 6 timmarna gick inte så långsamt endå ;) Sen när vi skulle bli insläppta skrek massa tjejer åt oss att gå längre bak i kön.. wtf?
Innan ens förbandet kom ut så var alla skit arga och alla typ bråkade för alla ville komma långt fram och alla knuffades och ahhh. Det var värkligen ingen bra stämning.
Förbandet hade jag aldrig hört talas om innan men dom var skit bra och jag blev cplycklig när jag fick ögonkontakt med dom typ 3-4 gånger. Sen kastade en av killarna ut sitt plektrum och jag rörde plektrumet sen kom det en tjej och tog den typ ur handen på mig. Då vart jag sur. Det suger att vara kort...
Kan ju säga att när själva Janoskians kom ut då blev trycket så hårt att jag höll på att bryta typ mitt revben för att det var en tjej som hela tiden slog mig där. Sen var jag tvungen att stå på tå för att få luft och inte svimma. Sen drog alla i mitt hår och jag hade andras hår överallt på mig och det var bara kaos.
När jag var som närmast scenen så var det 1 framför mig till staketet. Precis då skrek en tjej åt mig och slog till mig så jag tappade typ andan och svimmade och låg typ på golvet och alla trampade på mig. Och jag började storgråta för jag var så chockad. Sen när vakterna skulle bära mig över staketet så typ flyttade ingen på sig så jag knappt kom fram. SEN NÄR DOM BÄRDE MIG ÖVER SCENEN HADE JAG ÖGONKONTAKT MED BEAU.
I det rummet där alla skadade satt jag och grät för alla grät och jag frös och då kom Janoskians kända livvakt in aka Ronnie Diamond och en av världens kändaste livvakter aka Big rob och jag kramade båda och dom var så mysiga. Sen bärde dom in Alicia och då satt vi och grät tillsammans.
Där vi hade köat var ju vid en skola och vi hade värkligen skräpat ner..
Sen efter vi gått ur arenan så var det en kö där alla väntade på att killarna skulle köra ut och det gjorde dom och då såg jag Daniel/skip och jag vinkade till honom och han log :)
 
DET HÄR BLEV ETT LÅNGT INLÄGG SÅ GÖR EN DEL 2 SENARE ;) DEN ÄR BÄTTRE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0