Stockholm - Janoskians 1/6-13 Del 2

Okej här kommer del 2 från min Stockholm resa :)
 
Sen för att komma till hotellet så åkte vi tunnelbana och sen gick vi resten av biten till hotellet!
Sen när vi gick in i hotellet så stannade Julia och började gapa att Hollywood Heights bodde på vårat hotell och jag tänkte ju på att Hollywood heights är en tvserie men sen så såg jag förbandet sitta i sofforna i lobbyn och jag fick typ panik och sprang till dom.
 
I dom här sofforna och i baren satt vi då med Hollywood ending i 1 timme ;)
†Bild 1: Jag och Cameron Byrd † Bild 2: Jag och Tyler Wilson † Bild 3: Jag och Dan Geraghty†
Dom två andra bilderna är från Konserten och den andra smygfotade jag på Cameron :D
Här är en gruppbild på mig och Bandet, åh jag saknar dom för dom var så mysiga :(
Sen tog Hollywood ending en gruppbild och jag tog upp min mobil med blått skal för att kunna hitta mig själv och det gjorde jag såklart också! :)
 
Julia och Alicia somnade i bilen och jag hade jätte tråkigt! Jag kan inte somna i bilar och det är tråkigt för när någon somnar så har jag inget att göra :(

 
TACK FÖR ATT NI VÄNTADE OCH FÖRLÅT FÖR JAG INTE BLOGGAT SKA BLI BÄTTRE PÅ DET
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0