The queen


ÄNTLIGENkommer Miley cyrus till Sverige och ska ha en konsert, hon kommer med sin turne Bangerz och hennes nya album är så himla sjukt bra älskar låtarna wrecking ball, FU, On my own och someone else etc.
Har väntat från och till 7 år på att hon ska komma hit och finally gör hon det asfgsjaf.
Miley är seriös min Queen, hon är så sjukt stark. Hon kommer den 30 maj och det skulle verkligen vara en dröm att få gå på hennes konsert jag tror det skulle vara väldigt speciell mot alla andra konserter jag gått på?
Hatar dock att det är i Stockholm eftersom det är typ aldrig någon som vill köra dit då man bor så långt bort :(
Min kompis i Finland ska gå på henne!
 
IAF så önskar jag mig i julklapp att få gå på hennes konsert, inget annat. Hon är ju endå en av dom bästa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: natalia den bästa

Jag kan köpa biljetter till dig :)

Svar: gör det! ;)
Elin Almqvist

2013-12-13 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0