Stockholm

Jag vill åka till Stockholm den 15-17 augusti. Asså åh jag måste.
Jag har pratat lite med Dennis widehammar och vi pratade om att vi skulle träffas typ den 15 i Stockholm. Vem vill inte träffa honom? Han är ascool och han är känd + att han gör grymma youtubevideos. Så jag har snackat lite med honom och han är sjukt snäll. Han är min favorit youtubare. Skulle typ dö när jag ser honom i verkligeheten. Kan ju träffa honom om jag kan.

[ Saknar dom så grymt ] [ 11/7-13 ]
Sen den 27 augusti så är det sommarkrysset och THE FOOO ska vara där. Det kan man ju inte bara missa? Såg dom uppträda i Malmö och då kan jag inte missa sommarkrysset? asså jag måste gå annars kommer jag gråta i minst ett år. Sen finns det ett plus och det är att Yohio kommer vara där. Det är TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL. Asså både Yohio och the fooo komemer vara där? jag dör.
Sen så är det typ över 30+ personer jag måste träffa. Alla min Foooer kompisar som jag pratar med varje dag kommer vara där och jag måste träffa dom. Har väntat hela sommaren på det här. Har till och med räknat ner sen innan Malmö typ. Asså jag måste till Stockholm mellan 15-17 annars kommer jag dö. Mittt sommarlov kommer vara det bästa nånsin om jag åker till Stockholm.
Så att om jag åker till Stockholm får jag:
1. Hänga med Dennis lite.
2. Gå på sommarkrysset och se Yohio + The Fooo
3. Träffa alla mina underbara Foooer kompisar.
4. Kanske shoppa inför skolan.
VAD KAN GÅ FEL?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0