Varit med Hanna & Paulina

Hejsan jag vaknade nångång vid 12 ungefär idag och fick sms direkt när jag vaknade att jag skulle komma till gnosjä så då gjorde jag det. Jag var med Hanna och Paulina först pratade vi lite och skrattade och efter det gjorde vi en kladdkaka som blev skit god! Efter vi fikat lite drog vi och kollade på en fotbollsmatch det var typ A-laget eller nåt som spelade? Vi mötte josefine där uppe också. Så vi kollade på den och sen åkte vi till Hanna igen och påvägen hem så haglade det(typiskt) Sen så kollade vi på One direction videos eftersom konserten är om 11 dagar och sen så åkte Paulina hem och då satt jag och Hanna och skrattade åt as roliga bilder på weheartit!
Var tvungen att ta lite random bilder HAHAHAHAHAHAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0