R.I.P The king of pop.

Vila i frid Michael Joseph Jackson. Det har gått 3 år nu. </3
Kan inte förstå det än, åhh.. vi saknar dig. Finns inga ord vad jag känner.
~ Always a legend ~
Din underbara dans är full av glans. Din röst borde alla få höra, viskas i sitt öra.
Ditt varma leende gör oss fulla av hopp, i varje själ och kropp.
Dina vackra ögon kommer från en slags tid där allt är lycka och frid.
Du är borta och vi längtar, men på något sätt finns du alltid här.
På något sätt lever du kvar. Du finns i våra hjärtan, det kommer du alltid att göra,
och en sak ska du veta, jag skulle kunna gå flera mil och leta,
för att få träffa dig och jag önskar att du på något sätt ser lilla mig.

the king of pop, the king of my heart, the king of my life and everything!

29 Augusti 1958- FOREVER!!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0