Svar på frågor

Hej jag tänkte svara på lite kommentarer som ni har skrivit.


Vad är zumba?
Zumba är en sorts dans. Det är en ledare som står längst fram och gör massa rörelser så ska man härma henne.
Rörelserna passar oftast till musiken. Zumban fokuserar mycket på höftrörelser.

Vad är en reflexskärm?
ska försöka förklara detta så ni fattar.
En reflexskärm använder man när man fotar.
Den reflekterar ljuset. om du är mörkt på ena sidan av ditt ansikte när du fotar,så tar du reflexskärmen och vinklar lite så att det kommer ljus till ditt ansikte. Ljuset kommer ju då från solen. Så man måste hålla den så att solen kommer in eller nåt. Min reflexakärms sidor är silver och den andra guld.
 Ja jag är inte sådär jättebra på att förklara.


hur gammal är du?
Jag är 12 år, fyller 13 i maj.

vilken är din favorit färg?
Min favoritfärg är blå

Är du emo?
Haha, nej det är jag inte.

spelar du sims?
Ibland när jag har tid.

gillar du blogga?
Ja, det gör jag, jag tycker det är väldigt kul att blogga.

Kan du besöka min blogg?
Visst, jag besöker alltid alla som kommenteras blogg.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; hihi , mina hölurar cp men kanks eimon ?

2012-02-15 @ 22:00:45
URL: http://aamandak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0