Discobad



Zafiroula på bild.
- Dålig mobilbild -

Hej kom hem från discobadet klockan åtta.
För er som inte vet vad det är så ska jag förklara.
Dom släcker alla lampor i simhallen och har lite ljuseffekter och hög musik.
När vi badade kastade dom ut över 30 badbollar. Så man typ bara badar och har det mysigt.
Visst man dansade lite då & då. Hehe.
Det var skit kul iallafall, fast nu svider det i mina ögon.
Vet ni vad jag kom tänka på?
Jag måste verkligen skaffa mig en undervattenskamera som funkar bra.
Det var en tjej som hade det och jag blev så avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en dagensblogg tävling där du har chansen att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att anmäla dej:)

Om du inte vill ha såna här komentarer så ber jag ursäkt och hoppas du får en underbar helg:) kram Joanna-livet med Aspergers syndrom!

2012-02-18 @ 16:03:52
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0