Ny kategori


Hej, jag har en ny kategori som heter utmaning. Jag ska göra 9 galna saker. 1 utmaning varje månad.
Jag kommer börja någon dag frammot. Jag gör detta för det känns som om jag inte har något vettigt att blogga om.

här är 7/9 saker jag ska göra:

  • Blanda ägg mjölk och mjöl och du får inte vispa eller något bara lägga ner det. Sen ska du äta det.
  • Drick 5 klunkar ur en ketchup flaska.
  • .Försöka dricka ett helt ägg.
  • Svälj en hel sked kanel.
  • Gå till affären och se till att många är runt om dig. Då kastar du dig plötsligt på golvet och får sånna ryck. Gör det en liten stund. när alla stirrar på dig som om du vore nåt rabies djur ställer du dig upp och går vidare.
  • Göra Chubby bunny.
    • Blanda ett ägg vispat med ketchup. 

      • Busring nån med ett väldigt bra manus,





      Nu får ni välja 2 saker jag ska göra ,Om ni kommer på nåt så skriv det i en kommentar.
      Jag fattar inte att jag gör detta. Alla saker har andra kommit på.



    Kommentarer
    Postat av: Natalia

    Hahahaha!

    Gå till affären och se till att många är runt om dig. Då kastar du dig plötsligt på golvet och får sånna ryck. Gör det en liten stund. när alla stirrar på dig som om du vore nåt rabies djur ställer du dig upp och går vidare.



    Den borde du göra!

    2012-04-08 @ 13:32:23
    URL: http://natalia98.bloggplatsen.se
    Postat av: Anonym

    Hahahaha!

    Gå till affären och se till att många är runt om dig. Då kastar du dig plötsligt på golvet och får sånna ryck. Gör det en liten stund. när alla stirrar på dig som om du vore nåt rabies djur ställer du dig upp och går vidare.

    Gör den skulle vaaa galet kul!!!:]

    2012-04-08 @ 20:26:04
    Postat av: matilda

    Gå till affären och se till att många är runt om dig. Då kastar du dig plötsligt på golvet och får sånna ryck. Gör det en liten stund. när alla stirrar på dig som om du vore nåt rabies djur ställer du dig upp och går vidare.



    HAHA du får be någon filma eller något då ! :D

    2012-04-09 @ 10:40:09
    URL: http://matildaochdestiny.blogg.se/
    Postat av: Amanda

    Gå till affären och se till att många är runt om dig. Då kastar du dig plötsligt på golvet och får sånna ryck. Gör det en liten stund. när alla stirrar på dig som om du vore nåt rabies djur ställer du dig upp och går vidare.

    2012-04-09 @ 11:55:22
    URL: http://aamandak.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (Bara jag som ser)

    Har du blogg?:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0