Min bästa vän

Min bästa vän, nu kommer jag säkert skriva 3-5 personer.
eftersom jag har mer än en bästavän.



Amanda:
 Först så hade jag dig på dayviews & då skulle vi träffas men det gjorde vi aldrig. sen så valde jag sv/eng på språkvalet och då får jag åka in till gnosjö och ha språkval med alla andra som valde sv/eng.
så vi träffades där och då började vi bli mer vänner. sen så var vi igår och vi hade skit kul! :o
vi har alltid skit kul & vi kan prata om allt!
Du är helt flumm♥
Du är bäst oxå!


Natalia:
Jag har känt dig sen jag gick i förskolan och vi har haft så kul!
vi har bråkat en del men vi har blivit vänner igen.
Du är ingen person som bara skiter i mig.
Dig kan jag prata om allt med. vi har så många många minnen tillsammans.♥
du gillar ungefär samma saker som jag gör.



Linn:
Dig träffade jag i sommras, när jag var på fiske sm i norrland.
jag var och gungade vid en lekplats & då kom du och jag började prata med dig och sen blev vi väldigt bra vänner. jag hade pratat med din lillasyster innan.
sen så badade vi och va varenda dag nästan.
jag har känt dig i ett halvår ungefär.
 jag saknar dig jätte mycket♥

Denise: Dig träffade jag genom Linn, du var värkligen jätte snäll mot mig.
vi hade en massa kul. du är värkligen en jättebra kompis. jag saknar dig jätte mycket ♥
vi har jätte bra minnen.
vi badade varenda dag och bara hängde.


Julia:

Dig har jag känt ett tag. vi har gjort en massa galna saker. jag tror inte vi hade varit vänner om du inte var min granne. du är en skön tjej. du gillar ungefär samma saker som jag gör. vi har ungefär samma intressen oxå.
Vad ska jag säga du är en skön tjej.♥

Elin A
Jag har känt dig i mer än ett hår och du är sjukt snäll,bäst & Flummig!
Vi har alltid kul ihop♥
du är en av dom personerna som gör min vardag rolig.
Det enda vi gör är att skratta.
Måste träffa dig mer!

Tea
Du är en rolig & knäpp person. du gör mig alltid glad♥
Du är alltid flumm! du är en bra kompis.
måste träffa dig oftare. vad ska jag mer säga du är väldigt speciell.


Igentligen så kan jag inte välja, alla är så underbara♥





Kommentarer
Postat av: amanda

2011-11-21 @ 10:15:03
URL: http://aamandak.blogg.se/
Postat av: amanda

tack !



Sv; du är också fin :) !

2011-11-21 @ 10:15:51
URL: http://aamandak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0