Hejsan

Hej och välkommen till min nya blogg, jag har haft blogg innan men dom blev inte särskilt bra. Jag har ändrat designen på den här bloggen säkert 40 gånger? men nu blev jag ganska nöjd faktiskt. det enda som fattas är info om mig under bilden på menyn & sen ska menyn vara lite längre (;
Men jag lär mig snart (hoppas jag) Sen ska jag göra så texten på mina inlägg blir större..
Trög jag är.

Jag ska berätta lite om mig själv.
Jag heter Elin och jag är 12 år. Jag bor då i småland utanför ett samhälle som heter Hestra.
på fritiden så är jag med kompisar,fotar m.m
Jag är oftast glad,hyperaktiv(a) & frammåt.
Det var  lite kort om mig kommer mer sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Taack! :D Vad glad jag blir!



Din är också superfin, gillar din header<3

2011-11-12 @ 22:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0