Dag 13 - Mina drömmar.



Mina drömmar är
att ha ett bra & rikt liv.
Ett bra jobb (?)
Jag hade mer drömmar när jag var liten men nu har jag typ inga drömmar.
Att vara lycklig och leva ett sunt liv är min dröm.
Sen har man önskingar,mål & sånt.



Idag har jag klippt mitt hår i Gnosjö jag toppade bara håret. Är det bara jag som älskar håret när det är nyklippt?
För nån stund sen va jag oxå hos mormor & morfar. jag drack glögg och kollade på tv.
Är det någon som kollat på idol? Inte jag iallafall.
Jag gillar inte den nya juryn..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mysig bild! Kan du inte visa en bild på dig när. Du har klippt dig (även fast det inte vart nån så stor skillnad)? Asså äntligen nåån som ens har hört talas om Aerosmith!!! Jag gillar/älskar också Steven Tyler :)



Puss

P.S. Följa varan på bloglovin?

2011-11-26 @ 08:13:17
URL: http://monxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0