30 dagar!

Här kommer en lista över vad jag kommer skriva dom senaste 30 dagarna.
Listan är inspererad av den här tjejen: www.sofiacyruskaulitz.blogg.se

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 - sämsta & bästa låten.

Dag 3 - Ett djur.

Dag 4 - Om jag fick byta utseénde med någon skulle det vara.

Dag 5 - Bästa skådespelare.

Dag 6 - Min dag.

Dag 7 - Min bästa vän.

Dag 8 - Favoritårstid.

Dag 9 - 10 fakta om mig + en nytagen bild.

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.

Dag 11 - 5 bästa internetsidorna [enligt mig]

Dag 12 - Bästa resa.

Dag 13 - Mina drömmar.

Dag 14 - Bloggar jag följer.

Dag 15 - Mitt favoritminne.

Dag 16 - Min favoritfödelsedag.

Dag 17 - Detta ångrar jag.

Dag 18 - Det här upprör mig.

Dag 19 - Det här får mig att må bättre.

Dag 20 - 10 saker jag hatar.

Dag 21 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 22 - Mina rädslor.

Dag 23 - Min favoritplats.

Dag 24 - Det här saknar jag.

Dag 25 - Min skolgång.
Dag 26 – Min första vän.

Dag 27 – Mitt smink jag använder mest.
Dag 28 – Något du vill ha just nu.

Dag 29 – Det här åt jag idag.

Dag 30 – Bildbomb med alla möjliga bilder.





Kommentarer
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Aw! :)

2011-11-12 @ 23:55:47
URL: http://sofiacyruskaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0