Tillbaka.

Hej, igår bloggade Natalia åt mig för jag hade inget internet då.
Så det var snällt av henne, hon erbjöds sig också!
så en länk till henne här:
NATALIA
jag ska skriva vad jag gjort dom senaste dagarna vi kan börja med onsdag.

Då var jag med Natalia vi fotade en hel del. ska lägga upp bilder på det snart.
jag fick en julklapp av henne det var en parfym låda. Jag gav henne justin biebers julskiva.
Det passade perfekt eftersom hon nyss hade fått en radio.
Så vi hade skit kul!

I torsdags var jag med Amanda vi sov över hos henne. vi hade skit kul.
Vi bubbelbadade,kollade på film,pratade. ja vi hade kul.
Vi sov över tills idag, då åt vi, och köpte en dricka på coop/konsum.





Det är vad jag gjort dom senaste dagarna.
Så jag har haft jätte kul! :)
Det här blev ett bildlöst inlägg då jag inte hade en passande bild!


Kommentarer
Postat av: natalia

:) <3

2011-12-30 @ 20:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0