Kläder jag vill ha m.m

Nu har jag precis kollat på julkalendern på svtplay. Den var väll sådär, det har funnits bättre.
Sen så var jag inte med Natalia heller för hon skulle plugga m.m. Jag fick nyss hem skolkatalogen! Äntligen, första gången jag var med i den för våran skola brukar inte vara det. Jag skulle tagit kort på skolkatalogen men jag som jag har skrivit i nåt annar inlägg så har jag slarvat bort den :s
Jag har massa bilder på den som jag vill visa er men jag visar dom så snart jag hittar den.
Det är faktiskt ganska skönt att det är första december för det är bara 23 dagar kvar till julafton. Men det tråkiga är att det inte finns nån snö. Hoppas snön kommer snart så jag kan åka skidor, annars vet jag inte vad jag gör.







Lite kläder jag vill ha! :o
Dom två tröjorna längst upp är as snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0