Julklappar


* jag på bild*

Nu är det ungefär fyra timmar kvar till julafton om man ska vara exakt.
Jag kommer nog visa massa bilder om vad jag har fått. Om jag har tid förstås.
Vi får se om jag kommer få nåt som jag önskade mig! :)
Jag kommer nog inte kunna sova inatt för jag kommer nog bara tänka på julafton hela natten.
Iår är det första gången jag har gjort julrim. Jag gjort faktiskt ganska roliga julrim till familjen men kan inte visa för alla dom kollar på min blogg xd !

Idag har jag handlat dom sista julklapparna till familjen sen har jag slått in en hel del också.
så liksom dagen har varit ganska så chill.

Bloggar kanske mer imorgon om jag har tid.
Hejdå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0