Dag 21 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Om jag fick en milhon så skulle jag ge en del till välgörenhet. Sen skulle jag köpa nödvändiga saker till mig och mina skäktingar/vänner.
Det finns så mycket jag skulle göra. jag skulle resa nån stans med min familj/vänner.
Jag skulle köpa en kamera till mig jag skulle köpa skit mkt :o
Inte onödiga saker som en pool och en bugatti. Bara vanliga saker.


Det snöade i värnamo idag! Jag var där och handlade lite och plötsligt började det snöa, fatta vad glad jag blev.
Hoppas att jag snart kan åka skidor.


Kommentarer
Postat av: Jual Rumah di Jakarta

Please let me know if you are looking for a article author for your site. You have some really good articles and I feel I would be a good asset.

Postat av: Grosir Baju Murah

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

Postat av: Jual Laptop

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0