2011

* Jag var med i sm
* Jag fick en canon eos 550 d
* Jag köpte en htc wildfire s
* Varit på klassresa till Liseberg
* Badat skit mycket
* Roliga minnen på Isaberg
* varit lucia
* Klättrat på Isaberg
* cyklat nerför Isaberg


Jag, Natalia,Floortje & Cornelia.

Fått Fiske- Medaljer

Badat med Natalia & Marcel

Klättrat på Isaberg med
Rebecka,Pontus,Natalia och Marcel.

Varit på Joels kalas

Sovit över med Natalia.

Köpt en kanin- som dog
R.I.P

Geo-catchat på Isaberg.

Varit hundvakt.

Fotat med Natalia

Hittat Solikamsky skylten.

Fått tillbaka kontakten med en barndomsvän.

Gjort sönder en pucko flaska.

Suttit i sittliften på sommaren.


fått plats i en tvättmaskin.

Varit på visingsö med Natalia♥






Det här var bara lite av mitt 2011.
2011 har varit mitt bästa år NÅGONSIN!
Men jag hoppas 2012 blir bättre.


Kommentarer
Postat av: Natalia

Hoppas vi kan få mer minne detta året :)

2011-12-31 @ 16:22:42
URL: http://natalia98.bloggplatsen.se
Postat av: Rumah Dijual

After examining a few of the blog posts in your web site now, and I actually like your way of blogging.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

Thanks for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0