Dag - 1 Presentera mig själv.

Okej nu är det dag 1 så nu är det meningen att jag ska göra presentation av mig själv.

Jag är 12 år och jag bor utanför ett samhälle som heter Hestra. Det ligger i småland.
Mina intressen är fota,kompisar,fiska,måla,dansa & vara ute.
Jag har blåa ögon & min hårfärg är typ ljusbrun på vintern ? på sommaren är det blondt typ.
på vintern älskar jag att åka skidor & skridskor. Särskilt när man får åka på Isaberg med sina kompisar.
På sommaren älskar jag att bada,sola,cykla,kompisar,åka båt,fiska & fota det finns säkert mycket mer man kan göra.
på fritiden så går jag på tisdax man är i ett församlingshem och gör massa roliga saker. på fredagar brukar jag ibland vara i fabriken i Gnosjö.

Jag har 1 kanin som heter Mulle, han är underbar♥
Sen har jag en hund hon heter Elsa, hon är en tax.
sen på våren-sommaren så brukar vi ha får hemma. jag bor på en stor gård.
Jag kan spela gitarr och piano. gitarr spelar jag på torsdagar.

Glömde jag säga att jag gillar att bada ;) ?
Jag & Marcel på bild.


Elsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0