One direction - 8 maj

Jag kom på att jag inte bloggat om One direction och att det är folk som vill veta hur det var och så. Kan ju säga att deet var den bästa dagen i mitt liv. Tänker visa lite bilder från den dagen. Fick inte så bra bilder pga min kamera var sämst även fast jag trodde den var bra..
Direkt när vi kom till Stockholm(jag,Paulina & hanna då) så stod vi utanför Grand hotel 1 timme ungefär för One directions stylist bodde där och då trodde vi att killarna skulle bo där men dom bodde på ett annat hotell vilket vi fick reda på dagen efter .. Sen när vi skulle gå till parkeringen för att vi skulle till Solna så kom det en limo och sen fick jag reda på att one direction satt i den limon ..
Här stod vi utanför arenan för att komma in. Vilket inte tog så lång tid för jag gick före alla, HAHA
Helt plötsligt under konserten började jag ta egobilder, HAHAHA. Omg vet inte ens varför ..
Bilderna blev skit dåliga pga jag hade sämsta kamerorna med mig plus att man kunde inte stå still typ.
Men iaf det var min första konsert och jag vill tillbaka så grymt mycket, Asså jag saknar killarna jätte mycket :(
Jag kan inte lyssna på deras låtar på samma sätt, och när nån sätter på deras låtar så blir jag lite ledsen..
Men asså dom var typ 10000 gånger bättre live, trodde till och med att dom mimade ett tag.
 
MEN IAF HÄR HAR NI DEN BÄSTA DAGEN FÖR ER SOM ORKADE LÄSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0