Gissa vilka jag träffat? Jo THE FOOO

Okej den 11 juli åkte jag, Paulina och Hanna till Malmö för att kolla på sommarkrysset den 12 juli (dagen efter vi åkte) Så då åkte vi till Malmö då, först åkte vi till Emporia. Det är Sveriges största köpcenter. Vi gick in på Bikbok och Hollister. Vi skulle gå in på Hollister den 8maj i Stockholm men det var så mycket kö då.
Jag köpte hollister shorts, 2 t-shirts och en långarmad tröja!
 Sen efter vi shoppat lite åkte vi till hotellet!
Efter vi checkat in på hotellet så ställde vi oss utanför killarnas hotell (The fooo)
Vi började vänta typ halv 3? Killarna kom typ 5 timmar senare och sen skulle dom checka in och sen skulle dom komma ut till oss men det tog typ 5 timmar till. Men tillslut kom dom ut!
 
[ Först fick jag ta bild med Omar eftersom alla andra killarna var upptagna med andra fans]
[ Efter det tog jag bild med Enestad, efter jag tagit bilden gick killarna in på hotellet]
Alla blev typ skit ledsna för vissa fick ingen bild och jag fick inte ta kort med alla killarna och jag fick inte ens prata med Felix så alla var typ skit ledsna .. Så dom flesta drog men det var bra.
Så efter typ 5 minuter efter killarna dragit så pratade vi med Daffsen och Wilnur och då fjäskade vi så killarna skulle komma ut igen och det gjorde dom.
 
[ Felix sandman ]
[Oscar molander]
Efter detta så gick dom in till hotellet och vi gick till vårat för att lugna ner oss. Efter en stund så gick killarna utanför vårat hotell så vi sprang till dom men vi fick inte träffa dom pga deras "management"
Istället gick vi till deras hotell och satt oss på marken och väntade på dom. Tillslut kom dom och gick mot oss och sa hej. vi behövde inte ens gå till dom.
VI pratade lite med dom osv sen tog vi gruppbild och sen gick dom in till sitt hotell och sov och vi också.
Efter detta så gick vi och "la" oss. Sen när vi vaknade gick vi till sommarlovsmorgon och träffade kompisar där och väntade på att killarna skulle komma.
Tänker inte visa bilder på killarna från sommarlov eftersom jag inte kan vattenstämpla dom pga dålig dator så dom tar jag en annan gång!
LITE SEN MED DETTA INLÄGGET MEN SKIT SAMMA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0