Kompisar,sommarlovs kväll och high chaparall

Hejsan, idag har jag varit med Rebecka, Floortje och christoffer. :) Vi chillade mest och snackade. Det var galet kul.
Sen imorgon så ska jag till hich chaparall med Sanna. Åh, jag vill inte. jag gillar inte hich chaparall men det blir kul att träffa Sanna. Men chaparall är skabbigt. Det kanske bara är för att jag är där så ofta? pappa jobbar ju liksom där så jag kan lixom stället utan och innan. Även alla bakdörrar och skit. Men dom har goda hamburgare. Hehe.
Men det blir nog kul, ni som inte vet vad high chapparall är så är det en nöjespark? Det är typ western tema.
Det är som att vara i Amerika ungefär. Ja. Hehe.
  
google

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Kommentera gärna på min blogg annars kommer jag aldrig få se svaret! :P

2012-07-25 @ 04:41:12
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Fin blogg :) allt bra?

2012-07-25 @ 14:25:37
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0