Zumba & Showdans



Hej, Jag kom hem från Showdansen & Zumban för bara en liten stund sen.
Herregud vad ont jag har överallt. Jag är ju stel som en pinne.
Inlägget kom sent idag för har haft fullt upp varenda minut.


Idag har vi haft Nationella prov i skolan. Det var ganska lätt, vi fick skriva en berättelse till en bild.
Sen fick vi göra lite till. Det bästa var att vi fick vindruvor (Y)
Sen hade vi gympa,var skit trött efter gympan.

Imorgon ska vi in till Gnosjö & ha slöjd och språkval.
Längtar jätte mycket till det. Veckans roligaste dag.
Nu skajag fortsätta kolla på body of proof.
Så jag ska bara chilla.
Hejdå !


Kommentarer
Postat av: Kate

Har aldrig förstått vad Zumba är 8c

2012-02-13 @ 21:02:40
URL: http://musicwillbeforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0